Followers

Wednesday, 5 December 2012

AZIERA ADENAN'S SEGMEN

    1. Nama: Flora Anak Ayum
    2. Umur: 12 tahun *13 to be in 2013* masih tk tinggi*
    3. Tarikh lahir: 18 September 2000
    4. Sekolah: SK ST.Peter,Kudat Sabah
    5. Hobi: Buat kek, berbasikal
    6. Bakat lain: Aku? aku tk tau apa bakat aky yg lain j=ni :3
    7. Personaliti: Pendiam, pemarah ,penyayang *penyayang lah sangat*
    8. Warna kegemaran:Biru! tengok blog saya!! Biru kan?
    9. Makanan kegemaran: Aku tk kesah, asalkan sedap.
    10. Minuman kegemaran:Coke
    11. Nombor kegemaran: 9 . aku pn tk tau knpa aku suka 9? unik kot. bole terbalik jadi 6.
    12. Perkara yang paling membuat anda stress: bila kakak marah aku tanpa sebab . Kalau dia marah , kalah singa dekat hutan :3
    13. Mood anda ketika ini: Gembira . 
    14. Filem yang membuat anda mengalirkan air mata: Budoy, drama bersiri no.1 Filipina. tk percaya? tengok lah!
    15. Harapan masa depan: 
    16. Nama kawan baik anda: Eldonna, Racheal, Angela
    17. Status anda? [Single/taken/married/etc]: Single :3 Masih bebudak . Tkda orang nak.
    18. Apakah benda yang anda inginkan sehingga kini: Smart phone. *tk tercapai sbab UPSR dapat 4A,1B.
    19. Haiwan kegemaran: Ikan . 
    20. Luar negara yang ingin anda melancong: South Korea.
    21. Siapakah idola anda: Chef Wan .
    22. Tempat yang paling indah pernah anda lawati: Simpang Menagayau,Kudat Sabah. Check in Mr.Google!
    23. Adakah anda takut pada hantu: omg omg! mana tk takutnya! serammmmm !!!!
    24. Siapakah orang terakhir yang telah buat anda ketawa: Kakak aku. Awal pagi bagi aku ketawa.
    25. Jika anda memiliki RM1 juta, apa yang anda akan buat dengan duit itu: Separuhnya saya ambil dan simpan utk masa depan . Dan separub lagi, saya akan dermakan kpd rumah anak-anak yatim atau mana-mana kebajikan :)

    8 comments:

    faten.banana said...

    No 15 tak isi ;_; Pandai buat kek? Keh, den jealous.

    Btw, from the same segmen http://be-mybanana.blogspot.com/2012/12/aziera-adenans-segmen.html

    ★Emie Mieya★ said...

    salam, follow dri segmen yg sama . jom follow sambil bace disini balik -->

    http://gadisgergousyangbaik.blogspot.com/2012/12/aziera-adenans-segmen.html

    Meera Ishak said...

    hai dtg dari segmen yg same :) done follow. visit mine back? and follow? http://meeraishak.blogspot.com/2012/12/aziera-adenans-segmen.html thankyou!

    yaya lee said...

    datang dari segmen yang sama xD DONE follow u. do visit mine and follow me back? terimakasih sayang : http://where-kidrules.blogspot.com/2012/12/aziera-adenans-segmen.html

    Me Ain ^^v said...

    Dari segmen yang sama , do follow me . done follow you :)
    http://budakkecik-comel.blogspot.com/2012/12/aziera-adenans-segmen.html

    #JemahAwesome said...

    Hi,dari segmen yang sama! Done follow,mind follow me back? :3
    http://teenagersareawesome.blogspot.com/2012/12/aziera-adenans-segmen.html

    Dayang Anis Ab said...

    Dari segmen yang sama :3
    Dah follow... Jangan lupa follow balik ^^

    http://mydormlifeme.blogspot.com/2012/12/jgn-baca-post-ni.html

    the owner of cicak tersepit said...

    hiyak! hiyak ! singgah sini jap ! eh nice en3 ! done polo u !:)